Veelgestelde vragen
1 Levertijd en verzending
1.1 Waarom duurt de levering maximaal 1 week?

Wij hanteren een langere levertijd, houd hier rekening mee.

Wij willen onze voorraad en kosten zo laag mogelijk houden. Dit om ook onze producten gunstig te kunnen prijzen.
Het komt dus voor dat wij op producten moeten wachten van onze leverancier en dat u daardoor wat langer moet wachten in vergelijking met andere webshops.

 

1.2 Ik heb met spoed een bestelling nodig, wat te doen?

 

Het is verstandig om, vóórdat u besteld, even contact met ons op te nemen over wat u wilt bestellen en wanneer u het wilt hebben. Het is helaas niet altijd mogelijk om met spoed te leveren maar in sommige gevallen lukt dit wel.

2 Betaling
2.1 Is het mogelijk om op factuur achteraf te betalen?

 

Dit is mogelijk indien u een gemeente, vereniging, bedrijf of school bent.
U kunt bij het afrekenproces de optie "bedrijf" kiezen.
Vul, indien u dit heeft, ook een btw nummer in.

Particulieren kunnen niet op factuur achteraf betalen.

3 Winkelwagentje
3.1 Blijft de inhoud van mijn winkelwagentje bewaard?


Als u ingelogd bent via onze website dan blijft uw winkelwagentje nog 2 weken bewaard via uw account.
Bent u niet ingelogd dan vervalt uw winkelwagen inhoud na 30 minuten na de laatste activiteit op onze pagina.

Neem contact op
* Verplichte velden
Bij het gebruik va deze website accepteerd u cookies. Klik verder om deze melding te laten verdwijnen. Manage cookies