Veelgestelde vragen
1 Levertijd en verzending
1.1 Waarom duurt de levering langer dan een dag?

Om u zo’n schappelijk mogelijke prijs te kunnen bieden, bestellen wij 1 keer per week bij de groothandel. Voor u en voor ons is dit voordeliger en beter voor het milieu omdat wij zo:

  • De leveringskosten van de groothandel beperken
  • De voorraadkosten laag kunnen houden
  • Lagere transportkosten hebben
  • Minder onnodig verpakkingsmateriaal gebruiken voor de producten.

Het komt dus voor dat wij op producten moeten wachten van onze leverancier en dat u daardoor wat langer moet wachten in vergelijking met andere webshops.

 

1.2 Ik heb met spoed een bestelling nodig, wat te doen?

 

Het is verstandig om, vóórdat u besteld, even contact met ons op te nemen over wat u wilt bestellen en wanneer u het wilt hebben. Het is helaas niet altijd mogelijk om met spoed te leveren maar in sommige gevallen lukt dit wel.

2 Betaling
2.1 Is het mogelijk om op factuur achteraf te betalen?

 

Dit is mogelijk indien u een gemeente, vereniging, bedrijf of school bent.
U kunt bij het afrekenproces de optie "bedrijf" kiezen.
Vul, indien u dit heeft, ook een btw nummer in.

Particulieren kunnen niet op factuur achteraf betalen.

3 Winkelwagentje
3.1 Blijft de inhoud van mijn winkelwagentje bewaard?


Als u ingelogd bent via onze website dan blijft uw winkelwagentje nog 2 weken bewaard via uw account.
Bent u niet ingelogd dan vervalt uw winkelwagen inhoud na 30 minuten na de laatste activiteit op onze pagina.